2-ри кръг: "Endurance Trophy"
Страница 1 от 1
2-ри кръг: "Endurance Trophy"
Програма
Неделя 22.01.2012:
08:00 - 08:45 Посрещане на участниците, технически преглед и администрация за група "стрийт" и група "модифицирани"
08:45 Брифинг за група "стрийт" и група "модифицирани"
10:00 Старт на група "стрийт" и група "модифицирани"
13:00 Финал на група "стрийт" и група "модифицирани"
13:30 - 16:30 Track Day
ПОЯСНЕНИЯ:
Регламент на "Endurance Trophy"
Мероприятието се провежда в един ден. Тренировки и квалификации няма да има. Реда на стартиране се определя чрез жребии. Мероприятието ще се проведе дори и да има сняг! В Track Day ще се допускат и участници, които не са взели участие в Endurance Trophy!
Неделя 22.01.2012:
08:00 - 08:45 Посрещане на участниците, технически преглед и администрация за група "стрийт" и група "модифицирани"
08:45 Брифинг за група "стрийт" и група "модифицирани"
10:00 Старт на група "стрийт" и група "модифицирани"
13:00 Финал на група "стрийт" и група "модифицирани"
13:30 - 16:30 Track Day
ПОЯСНЕНИЯ:
Регламент на "Endurance Trophy"
Мероприятието се провежда в един ден. Тренировки и квалификации няма да има. Реда на стартиране се определя чрез жребии. Мероприятието ще се проведе дори и да има сняг! В Track Day ще се допускат и участници, които не са взели участие в Endurance Trophy!
Резултати от Endurance Trophy – 2-ри кръг
На 22 януари на писта "Дракон" се проведе втори кръг от "Endurance Trophy". Противно на всички прогнози на метеоролозите, които предвещаваха тихо и слънчево време с +8 градуса, организаторите бяха изправени на тръни последния ден преди мероприятието. Пристигайки на пистата, за да се направят тестове на техниката за времеизмерване, екипът на Дрифт Клуб България намери покрита с тънък слой сняг писта. Веднага се започна търсене на машини, които да изчистят снега, но през това време природата си свърши работата и снега се превърна във вода. Проблема обаче остана, защото през нощта имаше опасност водата да замръзне и на другия ден цялата писта да е в лед. За първи път сме благодарни на вятъря, благодарение на който пистата беше напълно суха до 19:00 часа на съботния ден. Така в неделя сутринта всички участници бяха посрещнати на пистата от тихо и слънчево време, но студено – около +3 – +4 градуса.
Във вторият кръг участие взеха 15 отбора разделени в две групи – стрийт и модифицирани. Всяка група бе разделена на два класа – до 2000 куб. см и над 2000 куб. см. Поради малкия брой записани отбори за участие, бе взето решение всички автомобили да стартират заедно. В клас "S1" имаше най-много участници – 7. Победата в този клас спечели отбора на "Пердашки Рейсинг" със 157 обиколки. Разбира се в техният отбор имаше и доза напрежение поради спукана гума. Механиците на отбора, обаче се справиха светкавично бързо с проблема и техният отбор спечели пред отбора на "ФТ Моторспортс" с една обиколка преднина. Трети остана отборът на "Go For It" на две обиколки от победителите.
В клас "S2" с преднина от 5 обиколки е отборът на "Мирафиори Ендуранс Три Часа Разлика". С общо 161 обиколки за 3 часа, те бяха водачи на колоната през по-голяма част от мероприятието. Втори останаха от "Волво Клуб – БГ" със 156 обиколки, а трети "Венера Полиуретанс" със 154 обиколки.
В клас "М1" стартира само един отбор – "Passport Racing Team", чийто автомобил счупи скоростна кутия в 29-та обиколка и не успяха да завършат.
Втора поредна победа пък записа отборът на "Бира и шкембе – скраб рейсинг тийм екстрийм" в клас "М2". Общо 160 обиколки за тях, само с 2 повече от "Зайо Рейсинг Тийм", които останаха втори. На трета позиция остана "Шпилка Рейсинг", които получиха технически проблем в 40-та обиколка.
Следващият последен кръг е отново на писта "Дракон" на 4 март, но този път времето за издръжливост ще е 4 часа, а не както в първите два старта – 3 часа. Също така в последният кръг точките, които ще спечелят участниците ще са х2.
Във вторият кръг участие взеха 15 отбора разделени в две групи – стрийт и модифицирани. Всяка група бе разделена на два класа – до 2000 куб. см и над 2000 куб. см. Поради малкия брой записани отбори за участие, бе взето решение всички автомобили да стартират заедно. В клас "S1" имаше най-много участници – 7. Победата в този клас спечели отбора на "Пердашки Рейсинг" със 157 обиколки. Разбира се в техният отбор имаше и доза напрежение поради спукана гума. Механиците на отбора, обаче се справиха светкавично бързо с проблема и техният отбор спечели пред отбора на "ФТ Моторспортс" с една обиколка преднина. Трети остана отборът на "Go For It" на две обиколки от победителите.
В клас "S2" с преднина от 5 обиколки е отборът на "Мирафиори Ендуранс Три Часа Разлика". С общо 161 обиколки за 3 часа, те бяха водачи на колоната през по-голяма част от мероприятието. Втори останаха от "Волво Клуб – БГ" със 156 обиколки, а трети "Венера Полиуретанс" със 154 обиколки.
В клас "М1" стартира само един отбор – "Passport Racing Team", чийто автомобил счупи скоростна кутия в 29-та обиколка и не успяха да завършат.
Втора поредна победа пък записа отборът на "Бира и шкембе – скраб рейсинг тийм екстрийм" в клас "М2". Общо 160 обиколки за тях, само с 2 повече от "Зайо Рейсинг Тийм", които останаха втори. На трета позиция остана "Шпилка Рейсинг", които получиха технически проблем в 40-та обиколка.
Следващият последен кръг е отново на писта "Дракон" на 4 март, но този път времето за издръжливост ще е 4 часа, а не както в първите два старта – 3 часа. Също така в последният кръг точките, които ще спечелят участниците ще са х2.
Similar topics
» Endurance Trophy
» Endurance Trophy - Final Round
» I кръг по драг рейсинг -16.05.2010г.
» I кръг по драг рейсинг -16.05.2010г.
» "ДРАКОН-І" - Национален шампионат, II кръг
» Endurance Trophy - Final Round
» I кръг по драг рейсинг -16.05.2010г.
» I кръг по драг рейсинг -16.05.2010г.
» "ДРАКОН-І" - Национален шампионат, II кръг
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите