Audi разработва ново quattro, S8 и RS6
Auto club Karlovo :: Общ :: Новини
Страница 1 от 1
Audi разработва ново quattro, S8 и RS6
В последно време автомобилната компания от Инголщат обръща много сериозно внимание на своите най-наточени модификации, носещи обозначението S. И докато до този момент ставаше въпрос за по-малките модели, то сега от Audi са се фокусирали върху флагмана А8.
Именно на базата на А8 се очаква да бъде направено и новото S8. Премиерата му е насрочена още за тази година, а прогнозите са, че в продажба S8 ще постъпи през 2012-а.
Сегашният топ агрегат ще отстъпи мястото на доста по-модерен V-образен осмак с мощност от 520 к.с. Ако това стане факт, то за съжаление на феновете на Audi, S-осмицата няма да е най-мощната в луксозния клас. Mercedes-Benz S-Klasse AMG разполага с мощност от 544 к.с., като има дори и по-мощна версия с 571 к.с.
От Audi явно не страдат от излишни комплекси и са решили, че и 520 к.с. са им достатъчни. За тези обаче, на които тази мощност им се струва малко, инголщатци подготвят и още една изненада. Очаква се през следващата година компанията да представи модернизирана версия на RS6.
Очакванията са именно по-малкият модел на фирмата да получи уникалния V-образен осмак с два турбокомпресора и умопомрачителна мощност от 600 к.с. Ако се питате за какво са им на Audi толкова много коне, то отговорът е ясен. На компанията й трябва силен конкурент на BMW M5, чиято премиера се очаква още следващия месец.
Освен тези новости Audi разработва и свръхиновационна система за перманентно предаване на въртящия момент към четирите колела (снимка 3). Тя се нарича e-tron quattro и за прецизното й действие инженерите са интегрирали и два електромотора. Те са монтирани на предната и задна ос и развиват мощност от 33 и 60 киловата съответно.
Електрическите двигатели се захранват от йон-литиеви батерии, разположени в трансмисионния тунел, а освен тях тягата се допълва и от бензинов четирицилиндров мотор с мощност 211 к.с. Този агрегат работи съвместно с роботизирана скоростна кутия с два съединителя.
Така сумарната мощност става 320 к.с., а според инженерите от Audi средният разход на автомобил A5 с e-tron quattro е 2.7 литра на 100 километра пробег. Специалистите обаче са на мнение, че серийната версия ще харчи около 6 литра на 100 километра.
Само на ток А5 e-tron quattro може да измине разстояние от 40 километра. Прототипът има и система за рекуперация на кинетичната енергия при спиране, а така също и познатия вече активен заден диференциал, повишаващ сцеплението на външното колело в завой.
Очаква се новата quattro система да бъде налична в серийните модели на Audi през 2014 година.
Similar topics
» Audi A8 L идва с W12
» МTM пуска Audi R8 с 560 коня на задно
» Видео: Как се прави Audi A1
» Audi Q7 вече на лимузина
» ..Видео: Audi R8 V10 Spyder Promo
» МTM пуска Audi R8 с 560 коня на задно
» Видео: Как се прави Audi A1
» Audi Q7 вече на лимузина
» ..Видео: Audi R8 V10 Spyder Promo
Auto club Karlovo :: Общ :: Новини
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите