Volkswagen Club Fest 2011
3 posters
Страница 1 от 1
Volkswagen Club Fest 2011
Организатор: Клуб на привържениците на Фолксваген в България
Дати за провеждане: 19 и 20 Март 2011, от 09.30 до 18.30 часа
Цени на билетите: 5 лв., за ученици до 16 г. - 3 лв., деца до 10 г. - безплатно
Официален домакин: Inter Expo Center, зали 5 и 6 (София, бул. "Цариградско шосе" № 147)
1. Моделна история VW Passat MK1 - MK7, CC
2. Air Cooled модели
3. Състезателни VW
4. Тунинговани VW
5. Чуждестранни VW
6. VAG модели от други авто клубове
7. Изложба на модели в мащаб 1:43
8. Щандове на спонсори, партньори и други участници
9. Клубен щанд с рекламни материали и аксесоари
10. Мултимедийни презентации
Програмата не е окончателна и ще се допълва и разширява.
През 2010 г. се проведе първият по рода си автосалон с експонати, собственост на истинските VW фенове. Членовете на форума показаха едни от най-добрите коли в България, направени с изключително желание, старание, труд и любов. Членовете на клуба от своя страна дадоха всичко от себе си, за да се реализира това мероприятие и да зарадват всички любители на марката.
Огромният успех ни мотивира през 2011 г. да направим нещо още по-запомнящо се и зрелищно, с още повече автомобили, гости от чужбина, фенове и забавления за посетителите.
Ако искате да сте част от единствения по рода си автосалон, направен от фенове за фенове, заповядайте на 19 и 20 Март 2011 г. в Интер Експо Център София!
Подобно мероприятие представлява голям интерес за рекламодатели, а и не би било възможно без спонсори и съорганизатори. Всеки, който проявява интерес в тази насока и би искал да узнае повече подробности за това как може да рекламира стоките или услугите, които предлага пред посетителите на това събитие, може да се свърже с нас на e-mail: contact@vwclub.bg.
Партньори
Събитието е широко рекламирано в световната мрежа. Очаквайте скоро информация за всички сайтове, в които то е включено!
Re: Volkswagen Club Fest 2011
Ще бъде доста интересно, ако не се лъжа до сега не е правено такова нещо ?
Re: Volkswagen Club Fest 2011
Феста беше невероятен. Абсолютно професионално организиран и изпълнен.
Имах честта да бъда и участник с моето ауди
Имах честта да бъда и участник с моето ауди
verter- професионалист
- Брой мнения : 98
Join date : 19.11.2009
Age : 48
Местожителство : София, Карлово
Re: Volkswagen Club Fest 2011
Както вече отбелязах фестът на VW беше страхотен. Толкова професионално организиран, толкова бляскав, толкова впечатляващ, че човек би помислил, че се е провел в щатите, не в България.
Общо автомобилите участници наброяваха към 70, от които близо 60 бяха VW. Останалите 10-ина автомобила бяха допълнени от част от другите марки попадащи под шапката на Фолксваген (VAG група) - Ауди, Шкода и Сеат.
Изискванията за участие бяха доста високи - автомобилите трябваше да бъдат в безупречен вид, както отвън, така и отвътре. Да са впечатляващи по един или друг начин - автентичност, външен тунинг, силов тунинг, оборудване и т.н.
Достатъчно убедително ще е да кажа, че спрямо миналогодишния VW фест, колеги от VW форума са допуснали само един автомобил да повтори участието си тъй като е претърпял редица промени. Всички останали коли участвали миналата година на феста не са били допуснати до повторна изява. След като видите снимките по-надолу ще се убедите за колко високо ниво става въпрос.
Друго интересно, което мога да споделя е, че VW клуба представи и два автомобила собственост на самия клуб. Единият от тях бе VW Passat 1-ва серия. Закупен със средства на клуба, перфектно реставриран от майсторите на клуба и изложен на централно място на феста. Около него бяха наредени генерациите на Пасат от 2-ра до последната 7-ма - предоставена от официалния вносител на Фолксваген и ауди - Порше БГ, който също участваше с няколко автомобила включително най новият пикап на марката Амарок.
Другият форумен автомобил е автентичният (без джантите) немски полицейски пасат, който ще бъде следващата реставрация на клуба.
Отредените места за участие на трите допълващи български клубове (Ауди, Шкода и Сеат) бяха само по 3, като единствено се направи изключение за ауди, които участваха и с четвърти автомобил - суперкарът Audi R8.
Беше доста трудно да се определят само 3 автомобила от такива големи фенклубове, но мисля това ще отвори "апетита" на последните да направят и свои фестове. Специално от нашия клуб "Ауди клуб България" се постарахме да представим интересни и различни автомобили, показващи лицето на ауди през последните 25 години.
Решихме да изложим Ауди V8, Audi S6 и Audi A6 S-line , спортният Audi R8 бе осигурен от организаторите. Това са автомобили, които нямат аналог във VAG групата с емблемата на VW, Skoda или Seat.
Само в лицето на четири автомобила успяхме да съберем изключително богатство и разнообразие: представител на 80-те, на 90-те, новият век и от последната година; атмосферни и турбо двигатели; V8, R5 и V6; бензин и дизел; ръчна скоростна кутия, автоматик, Tiptronic и R-tronic; джанти 16, 18 и 19 цола; салон от плат, кожени салони :черно, кафеникаво и слонова кост; декорации в салона от тъмно, светло и пъстро дърво както и алуминиеви; Фарове с рефлектори, лупи и с диоди; цветове: тъмно синьо почти черно, червено, нощно синя перла и бяло; седан, комби и спортно купе. Единствената прилика бе, че и четирите коли бяха quattro, но и четирите са различни генерации на quattro
Audi V8 - Реално е първият атомобил на VAG групата, който излиза да се бори с луксозните лимузини на Мерцедес и БМВ. Предшественикът на А8 e първият автомобил в луксозния клас, който се предлага серийно с пълноприводна, перманентна системаза задвижване на четирите колела. Това е бил и първият автомобил , който се е предлагал в комбинация с V8 двигател и ръчна скоростна кутия. Въпреки, че излиза в края на 80-те години Audi V8 предлага много екстри типични за по-съвременни автомобили като климатроник, автоматик с три режима на работа, борд компютър с чек система, темпомат и редица други. Двигателите 3.6 V8 и 4.2 V8 предлагат завидна динамика и невероятен саунд.
Audi S6 Avant - Това е топ моделът на ауди отмоделната гама А6 през 90-те. Оборудван с легендарния 2,2 литров, 5-цилиндров, турбо двигател, който е донесъл славата на ауди като шампионски рали автомобил през 80-те.
Комбинацията от лимузина за ежедневна употреба, практичността на комби и спортния си двигател и поведение го правят доста интересен автомобил. С впечатляващият си червен цвят определено приковава погледите върху себе си. Абсолютно перфектно състояние и автентичност.
Audi A6 3.0TDI - Представител на по-новото поколение лимузини на ауди от новия век. Типичен магистрален круизер облечен в спортен пакет - S-line. Най-продаваният автомобил в своя клас в Германия в продължение на няколко години. Първият сериен дизелов двигател с революционните пиезо инжектори е бил и най-мощният дизелов, шестцилиндров двигател през 2004. Колата е оборудвана с над 90% от възможните екстри за модела, с редки цветови комбинации и е в перфектно състояние и вид.
За R8 каквото и да кажа, ще е малко. Един наистина впечатляващ спортен автомобил прокарващ пътя на VAG на пазара на суперкарите.
Специално този екземпляр от феста бе екипиран с по-малкия си двигател - 4.2 FSI , 420 конси сили. Оборудвам със система за двойно задвижване, със супер модерната R-tronic скоростна кутия, с впечатляващи спирачки R8 предлага и почти всички удобства познати при лимузините на компанията.
Феста се проведе в две зали на Интер Експо център в София в рамките на един уикенд. Едната зала беше изцяло с тунинговани и състезателни автомобили, другата бе за класиките и основните модели на VAG. Имаше огромен екран на който течаха многобройни реклами на VW модели. Имаше DJ-ски ван , който осигуряваше фоновата музика. Бяха поканени и участваха сръбските фенове на марката. Имаше няколко игри с публиката и награди за закупилите билети. Бе осигурено място за почивка , храна и напитки. Климатизацията бе на ниво. На всички участници с автомобилите си бяха връчени грамоти, като организаторите ги обявяваха и викаха поименно, за да им ги връчат. Бе осигурена охрана, красиви дефилиращи момичета, с които хората се снимаха, телевизионен екип от ФЕН ТВ, както и павилиони на редицата спонсори на феста.
За автомобилите още от петък бяха осигурени локална автомовка и миячи, който почистваха манияшки всеки автомобил, след което самите собственици вече в залите доизпипваха с всевъзможни препарати колите. Бяха осигурени пропуски, както и рекламни табелки до всеки автомобил, на които се попълваше интересна информация от собствениците им. Организаторите бяха помислили дори за децата на посетителите, като бяха обособили детски кът и детегледачи, за да могат родителите им спокойно да разгледат автомобилите.
Броят на участниците мен лично ме шокира. На моменти не успявах да си видя колата от хора. За финал в неделя организаторите разрешиха всички мощни двигатели да запалят и да се изфорсират. VR6 и състезателната група от зала 5 направиха почти артилерийска звукова обстановка. От зала 6 се откроиха V8-ците и тунингованата "костенурка"
Прекарах два и половина дни в залите и се изморих наистина много, особено тежка беше подготовката и почистването на автомобила, което направих абсолютно сам, закарах колата и до Габрово за перфектно пастиране и полиране, но в крайна сметка удоволствието, което изпитах оправдава напълно всичко. Пожелавам ви да имате възможност да го изпитате и вие. Благодарих на организаторите от VW , с част от които се познаваме лично за невероятната организация и провеждане на феста. Благодарих и на феновете на ауди клуба, които ми предоставиха с гласовете си възможността да участвам. Надявам се с тези мои впечатления и следващите снимки да успея да ви заредя с поне част от емоциите и истинската стойност на този фест.
Относно снимките: Както каза един колега "Осветлението там бе един фотографски кошмар" и както и аз бих потвърдил след като си видях фотосите от телефона и сапунерката (уж висок клас) - пълни мацаници и разфокусиране. Така че отдавам заслужен респект към фотографите и техниката направили следващите снимките толкова впечатляващи!
Enjoy it !
Това бе една модифицирана "костенурка" с двигател 1.8T от Ауди S3 и редица други подобрения.
Този Golf 2 със зашеметяващия си зелен цвят е собственост на VW фенка. Автомобилът е започнат от нулата, от едно голо купе. Впечатляващото е, че голяма част от подобренията са дело на самата нея. Голфът е с дигитално табло, с преработен двигател, с къстъм 6 степенна скоростна кутия и редица други подобрения. Едно и бижутата на VW клуба.
Групата на Голф 1 кабрио
Общи снимки
Имаше и един рожденник, който беше поздравен подобаващо
Сеатите
VW Golf R32
Голф 2 с табло и уреди от Ауди ТТ
Другите впечатляващи автомобили, на които за съжаление на успях да обърна подробно внимание, но снимките сами говорят за тях. Имаше силов тунинг 680 коня !!!! Много Порше и други джанти, много вътрешни доработки и мултимедия.
Тези "констенурки" бяха в абсолютно перфектно състояние!!!!
Реставрираният Пасат 1 - собственост на VW клуба.
Следващият проект на VW клуба - Polizei Passat
Шкодите
Octavia Laurent & Klement - най-луксозното изпълнение. Тунинг доработки.
120L Estelle - с двигател 90к.с. от Ауди 80 и множество доработки
Гостите от сръбския VW клуб
Състезателните Фолксвагени
Аудитата
Дизеловият ауспух на моята колица
Момичетата
Панорамни снимки
Общо автомобилите участници наброяваха към 70, от които близо 60 бяха VW. Останалите 10-ина автомобила бяха допълнени от част от другите марки попадащи под шапката на Фолксваген (VAG група) - Ауди, Шкода и Сеат.
Изискванията за участие бяха доста високи - автомобилите трябваше да бъдат в безупречен вид, както отвън, така и отвътре. Да са впечатляващи по един или друг начин - автентичност, външен тунинг, силов тунинг, оборудване и т.н.
Достатъчно убедително ще е да кажа, че спрямо миналогодишния VW фест, колеги от VW форума са допуснали само един автомобил да повтори участието си тъй като е претърпял редица промени. Всички останали коли участвали миналата година на феста не са били допуснати до повторна изява. След като видите снимките по-надолу ще се убедите за колко високо ниво става въпрос.
Друго интересно, което мога да споделя е, че VW клуба представи и два автомобила собственост на самия клуб. Единият от тях бе VW Passat 1-ва серия. Закупен със средства на клуба, перфектно реставриран от майсторите на клуба и изложен на централно място на феста. Около него бяха наредени генерациите на Пасат от 2-ра до последната 7-ма - предоставена от официалния вносител на Фолксваген и ауди - Порше БГ, който също участваше с няколко автомобила включително най новият пикап на марката Амарок.
Другият форумен автомобил е автентичният (без джантите) немски полицейски пасат, който ще бъде следващата реставрация на клуба.
Отредените места за участие на трите допълващи български клубове (Ауди, Шкода и Сеат) бяха само по 3, като единствено се направи изключение за ауди, които участваха и с четвърти автомобил - суперкарът Audi R8.
Беше доста трудно да се определят само 3 автомобила от такива големи фенклубове, но мисля това ще отвори "апетита" на последните да направят и свои фестове. Специално от нашия клуб "Ауди клуб България" се постарахме да представим интересни и различни автомобили, показващи лицето на ауди през последните 25 години.
Решихме да изложим Ауди V8, Audi S6 и Audi A6 S-line , спортният Audi R8 бе осигурен от организаторите. Това са автомобили, които нямат аналог във VAG групата с емблемата на VW, Skoda или Seat.
Само в лицето на четири автомобила успяхме да съберем изключително богатство и разнообразие: представител на 80-те, на 90-те, новият век и от последната година; атмосферни и турбо двигатели; V8, R5 и V6; бензин и дизел; ръчна скоростна кутия, автоматик, Tiptronic и R-tronic; джанти 16, 18 и 19 цола; салон от плат, кожени салони :черно, кафеникаво и слонова кост; декорации в салона от тъмно, светло и пъстро дърво както и алуминиеви; Фарове с рефлектори, лупи и с диоди; цветове: тъмно синьо почти черно, червено, нощно синя перла и бяло; седан, комби и спортно купе. Единствената прилика бе, че и четирите коли бяха quattro, но и четирите са различни генерации на quattro
Audi V8 - Реално е първият атомобил на VAG групата, който излиза да се бори с луксозните лимузини на Мерцедес и БМВ. Предшественикът на А8 e първият автомобил в луксозния клас, който се предлага серийно с пълноприводна, перманентна системаза задвижване на четирите колела. Това е бил и първият автомобил , който се е предлагал в комбинация с V8 двигател и ръчна скоростна кутия. Въпреки, че излиза в края на 80-те години Audi V8 предлага много екстри типични за по-съвременни автомобили като климатроник, автоматик с три режима на работа, борд компютър с чек система, темпомат и редица други. Двигателите 3.6 V8 и 4.2 V8 предлагат завидна динамика и невероятен саунд.
Audi S6 Avant - Това е топ моделът на ауди отмоделната гама А6 през 90-те. Оборудван с легендарния 2,2 литров, 5-цилиндров, турбо двигател, който е донесъл славата на ауди като шампионски рали автомобил през 80-те.
Комбинацията от лимузина за ежедневна употреба, практичността на комби и спортния си двигател и поведение го правят доста интересен автомобил. С впечатляващият си червен цвят определено приковава погледите върху себе си. Абсолютно перфектно състояние и автентичност.
Audi A6 3.0TDI - Представител на по-новото поколение лимузини на ауди от новия век. Типичен магистрален круизер облечен в спортен пакет - S-line. Най-продаваният автомобил в своя клас в Германия в продължение на няколко години. Първият сериен дизелов двигател с революционните пиезо инжектори е бил и най-мощният дизелов, шестцилиндров двигател през 2004. Колата е оборудвана с над 90% от възможните екстри за модела, с редки цветови комбинации и е в перфектно състояние и вид.
За R8 каквото и да кажа, ще е малко. Един наистина впечатляващ спортен автомобил прокарващ пътя на VAG на пазара на суперкарите.
Специално този екземпляр от феста бе екипиран с по-малкия си двигател - 4.2 FSI , 420 конси сили. Оборудвам със система за двойно задвижване, със супер модерната R-tronic скоростна кутия, с впечатляващи спирачки R8 предлага и почти всички удобства познати при лимузините на компанията.
Феста се проведе в две зали на Интер Експо център в София в рамките на един уикенд. Едната зала беше изцяло с тунинговани и състезателни автомобили, другата бе за класиките и основните модели на VAG. Имаше огромен екран на който течаха многобройни реклами на VW модели. Имаше DJ-ски ван , който осигуряваше фоновата музика. Бяха поканени и участваха сръбските фенове на марката. Имаше няколко игри с публиката и награди за закупилите билети. Бе осигурено място за почивка , храна и напитки. Климатизацията бе на ниво. На всички участници с автомобилите си бяха връчени грамоти, като организаторите ги обявяваха и викаха поименно, за да им ги връчат. Бе осигурена охрана, красиви дефилиращи момичета, с които хората се снимаха, телевизионен екип от ФЕН ТВ, както и павилиони на редицата спонсори на феста.
За автомобилите още от петък бяха осигурени локална автомовка и миячи, който почистваха манияшки всеки автомобил, след което самите собственици вече в залите доизпипваха с всевъзможни препарати колите. Бяха осигурени пропуски, както и рекламни табелки до всеки автомобил, на които се попълваше интересна информация от собствениците им. Организаторите бяха помислили дори за децата на посетителите, като бяха обособили детски кът и детегледачи, за да могат родителите им спокойно да разгледат автомобилите.
Броят на участниците мен лично ме шокира. На моменти не успявах да си видя колата от хора. За финал в неделя организаторите разрешиха всички мощни двигатели да запалят и да се изфорсират. VR6 и състезателната група от зала 5 направиха почти артилерийска звукова обстановка. От зала 6 се откроиха V8-ците и тунингованата "костенурка"
Прекарах два и половина дни в залите и се изморих наистина много, особено тежка беше подготовката и почистването на автомобила, което направих абсолютно сам, закарах колата и до Габрово за перфектно пастиране и полиране, но в крайна сметка удоволствието, което изпитах оправдава напълно всичко. Пожелавам ви да имате възможност да го изпитате и вие. Благодарих на организаторите от VW , с част от които се познаваме лично за невероятната организация и провеждане на феста. Благодарих и на феновете на ауди клуба, които ми предоставиха с гласовете си възможността да участвам. Надявам се с тези мои впечатления и следващите снимки да успея да ви заредя с поне част от емоциите и истинската стойност на този фест.
Относно снимките: Както каза един колега "Осветлението там бе един фотографски кошмар" и както и аз бих потвърдил след като си видях фотосите от телефона и сапунерката (уж висок клас) - пълни мацаници и разфокусиране. Така че отдавам заслужен респект към фотографите и техниката направили следващите снимките толкова впечатляващи!
Enjoy it !
Това бе една модифицирана "костенурка" с двигател 1.8T от Ауди S3 и редица други подобрения.
Този Golf 2 със зашеметяващия си зелен цвят е собственост на VW фенка. Автомобилът е започнат от нулата, от едно голо купе. Впечатляващото е, че голяма част от подобренията са дело на самата нея. Голфът е с дигитално табло, с преработен двигател, с къстъм 6 степенна скоростна кутия и редица други подобрения. Едно и бижутата на VW клуба.
Групата на Голф 1 кабрио
Общи снимки
Имаше и един рожденник, който беше поздравен подобаващо
Сеатите
VW Golf R32
Голф 2 с табло и уреди от Ауди ТТ
Другите впечатляващи автомобили, на които за съжаление на успях да обърна подробно внимание, но снимките сами говорят за тях. Имаше силов тунинг 680 коня !!!! Много Порше и други джанти, много вътрешни доработки и мултимедия.
Тези "констенурки" бяха в абсолютно перфектно състояние!!!!
Реставрираният Пасат 1 - собственост на VW клуба.
Следващият проект на VW клуба - Polizei Passat
Шкодите
Octavia Laurent & Klement - най-луксозното изпълнение. Тунинг доработки.
120L Estelle - с двигател 90к.с. от Ауди 80 и множество доработки
Гостите от сръбския VW клуб
Състезателните Фолксвагени
Аудитата
Дизеловият ауспух на моята колица
Момичетата
Панорамни снимки
Последната промяна е направена от verter на Вто Апр 05 2011, 18:10; мнението е било променяно общо 24 пъти
verter- професионалист
- Брой мнения : 98
Join date : 19.11.2009
Age : 48
Местожителство : София, Карлово
Re: Volkswagen Club Fest 2011
Ауууууууууу
Снимките са невероятни!!!
За пореден път ме изуми! Браво, радвам се че отделяш време и за нашето форумче!
Междо другото видях на една от колите на снимките джанти като на моя Порш.
Снимките са невероятни!!!
За пореден път ме изуми! Браво, радвам се че отделяш време и за нашето форумче!
Междо другото видях на една от колите на снимките джанти като на моя Порш.
Re: Volkswagen Club Fest 2011
val_mcrae написа:Ауууууууууу
Снимките са невероятни!!!
За пореден път ме изуми! Браво, радвам се че отделяш време и за нашето форумче!
Междо другото видях на една от колите на снимките джанти като на моя Порш.
Даммм, на черната Голф двойка. Порш джантите са на почит!
verter- професионалист
- Брой мнения : 98
Join date : 19.11.2009
Age : 48
Местожителство : София, Карлово
Re: Volkswagen Club Fest 2011
Невероятни снимки ... Уникален фотограф !
Получило се е прекрасно и смятам, че само можем да съжаляваме, че не сме присъствали...
Благодаря за снимките и инфото !
Получило се е прекрасно и смятам, че само можем да съжаляваме, че не сме присъствали...
Благодаря за снимките и инфото !
Re: Volkswagen Club Fest 2011
Добавил съм още снимки....
Ето и 680-те коня
Ето и 680-те коня
verter- професионалист
- Брой мнения : 98
Join date : 19.11.2009
Age : 48
Местожителство : София, Карлово
Similar topics
» Volkswagen Scirocco се задвижва от кафе
» ИТАЛФЕСТ 2011
» Volkswagen купува Alfa Romeo?
» Рали Хеброс 2011
» И Volkswagen ще бори проблем със задните колела. Изтегля бразилски автомобили
» ИТАЛФЕСТ 2011
» Volkswagen купува Alfa Romeo?
» Рали Хеброс 2011
» И Volkswagen ще бори проблем със задните колела. Изтегля бразилски автомобили
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите