Новите двигатели на BMW
Auto club Karlovo :: Общ :: Новини
Страница 1 от 1
Новите двигатели на BMW
В Мюнхен готвят истинска революция. Началото ще бъде поставено от първите коли BMW с предно предаване. Tова ще бъдат версиите City (F46), Touring (F45) и GT (F44) базирани на новото поколение 1-ва серия, което ще видим през септември на изложението във Франкфурт. City ще бъде с около 2000 евро по-евтин от тривратата 1-ца със задно предаване и ще се изправи срещу следващото поколение А3.
Освен това BMW обяви плановете си за новите двигатели. Всички агрегати на баварския производител са базирани на една модулна платформа, като единственото нещо което ще ги различава е броя на цилиндрите. Всички те ще бъдат с обем 500 куб. см. Най-малкият 3-цилиндров ТDVI двигател с обем 1.5 литра ще задвижва следващото поколение MINI и ще разполага с от 75 до 185 к.с. Дизелите също ще разчитат на принудително пълнене и ще постигат маскимална мощност от 100 до 150 к.с. TDVI обозначава новата технология на двупосочно, променливо управление на клапаните, директно впръскване на 200 бара и два турбокомресора TwinScroll, които вече видяхме при 6-цилиндровия агрегат на 335i.
Re: Новите двигатели на BMW
Стъпка по стъпка BMW изоставя атмосферните двигатели и технологиятя Bi-VANOS. Последната жертва е най-мощният 6-цилиндров агрегат, вграждан в X1. Отсега нататък X1 28i ще разполага с по-малък агрегат с принудително пълнене.
Новият мотор е първият от серия 4-цилиндрови двигатели, които ще получат почти всички модели в гамата на BMW. 2-литровият турбо мотор разполага технология TwinPower, позната от по-големите 6-цилиндрови модели с едно по-малко и едно голямо турбо. Благодарение на каскадното си пълнене, TwinPower елиминира напълно нежеланата турбодупка и наподобява силно работата на атмосферен агрегат. Разбира се, този път с доста повече въртящ момент, но и много по-нисък разход.
X1 xDrive 28i разполага с 245 к.с. при 1250 об/мин. Въпреки по-ниската мощност от тази на предшественика (258 к.с. при 2600 об/мин), новият двигател ускорява Х1 до 100 км/ч с 0.7 сек по-бързо (6.1 сек с механична скоростна кутия и 6.5 с 6-степенен автоматик). Разходът е по-нисък с 16% (7.9 л/100км).
Новият мотор ще запази моделното означение на атмосферния двигател, но със сигурност няма да запази моторната песен на шест цилиндъра, подредени в една редица.
Новият мотор е първият от серия 4-цилиндрови двигатели, които ще получат почти всички модели в гамата на BMW. 2-литровият турбо мотор разполага технология TwinPower, позната от по-големите 6-цилиндрови модели с едно по-малко и едно голямо турбо. Благодарение на каскадното си пълнене, TwinPower елиминира напълно нежеланата турбодупка и наподобява силно работата на атмосферен агрегат. Разбира се, този път с доста повече въртящ момент, но и много по-нисък разход.
X1 xDrive 28i разполага с 245 к.с. при 1250 об/мин. Въпреки по-ниската мощност от тази на предшественика (258 к.с. при 2600 об/мин), новият двигател ускорява Х1 до 100 км/ч с 0.7 сек по-бързо (6.1 сек с механична скоростна кутия и 6.5 с 6-степенен автоматик). Разходът е по-нисък с 16% (7.9 л/100км).
Новият мотор ще запази моделното означение на атмосферния двигател, но със сигурност няма да запази моторната песен на шест цилиндъра, подредени в една редица.
Similar topics
» Винетките със спецбаркод, поскъпват от 2010 г.
» Фейслифт на BMW X5. Нови двигатели и леки козметични промени
» Фейслифт на BMW X5. Нови двигатели и леки козметични промени
Auto club Karlovo :: Общ :: Новини
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите