ДРАГ подвизи
+3
koklev
val_mcrae
verter
7 posters
Страница 1 от 1
ДРАГ подвизи
Хайде колеги да споделяме тук кой какви дръпки е имал и какви са резултатите. Похвалете се. Може да пишете както за драг стартове, така и за летящи стартове. Ако имате възможност да кажете нещо и за вашата кола, като мощност, предаване, скоростна кутия, подобрения, тегло и т.н. ще бъде супер.
Кой предлага, той залага дето се вика, така че почвам аз. Само да уточня, че не съм запален спортист и винаги ми е жал за колата, но понякога се пускам най вече от летящ старт, защото колата ми е много тежка и за драг нямам много сърце да я тормозя.
Машината е А6 3.0TDI, 4x4, автоматик. В сток състояние без никакви подобрения.
225 коня, 450НМ. Гуми 245/40 18. Тежи 1900кг.
На колелата е с мощност някъде около 170 коня, защото съм виждал Дино графики на мои познати и има около 25% загуби заради куатрото и автоматика.
Летящи стартове :
- Audi А4 (B5) седан, ръчка, 1.8ТQ, Фабрично 180 коня + чип + преден интеркулер. Някъде около 215 коня. Три летящи старта от 40-160км/ч = вървиме абсолютно равно.
- Ауди А4 (B6) седан, ръчка, 1.8ТQ. Фабрично 163 коня, след чип 190к,с. Два летящи старта 60-160км/ч = бия го с една кола и половина.
- Ауди А6 (C5) седан, ръчка, 1.8Т на предно. Фабрично 150 коня, агресивен чип на 200 коня. Много летящи старове на магистралата от 80км/ч до 220км/ч. Абсолютно равно вървиме като над 200км/ч леко го повеждам.
- Фиат Пунто 1.4GT + чип 160 коня. Един летящ от 60км/ч до 170км/ч. Взех му една кола разлика над 120км/ч.
- БМВ 330i Coupe, последното. 272 коня. Летящ от 30км/ч до към 140км/ч. Бие ме с кола и малко, която ми взима над 100км/ч.
Драг стартове :
- Ауди А8 4.2Q V8, първата версия, автоматик, 300к.с. 4 старта на писта Междене = бия го с 2 автомобила разлика. Направихме и един летящ от 30км/ч на който ми взе половин кола до края.
- Ауди А4 (B5) комби, ръчка, 1.8ТQ с чип от "келеша". Някъде към 195 коня. Три старта на писта Междене = три пъти го бих с две,три коли разлика.
- Ауди А6 (C5) Allroad 2.7 Bi turbo, quattro, автоматик. Сток. 250 коня. Два старта на писта Междене = правя му 4-5 коли разлика.
- Seat Ibiza 1.9TDI, ръчка. 110 коня фабрично + чип + фронтален кулер + голямо турбо + по-големи дюзи. Около160 коня. Един старт на писта Междене = бих го с една кола, която му взимам на старта.
- Audi A6 3.0TDI Quattro, като моето, но с чип Ottinger. 262 коня, 560Нм. Два старта един до 120км/ч, и един до 160км/ч. До 120км/ч ме бие с една кола и малко, а до 160км/ч с три.
Ето няколко клипчета:
Една от дръпките ми с А8 4.2
Видео 1
Тук първата дръпка в клипчето е между мен, тунингованата Ибиза и А8-цата 4.2 300 коня. След това имам още една дръпка на 5:40мин. от клипа, заедно с две чипосани А4-ки 1.8Т и А6 Allroad 2.7 Bi turbo.
Видео 2
Това е едно мое ускорение, но забравих да мина в режим спорт, където има малко по-бърз старт.
Видео 3
Това също е готино клипче. Quattro Challenge Vitosha. Катерихме се по Витоша по нощите, като за малко не изпуснах един завой. То се вижда как побихме леко в преспата. Иначе скоростта е между 70 и 110км/ч.
Видео 4
Дръпките ги правя само на писти. Единствено една съм правил на магистралата, като повече няма да го повторя.
С тази кола толкова.
Вие сте!
Кой предлага, той залага дето се вика, така че почвам аз. Само да уточня, че не съм запален спортист и винаги ми е жал за колата, но понякога се пускам най вече от летящ старт, защото колата ми е много тежка и за драг нямам много сърце да я тормозя.
Машината е А6 3.0TDI, 4x4, автоматик. В сток състояние без никакви подобрения.
225 коня, 450НМ. Гуми 245/40 18. Тежи 1900кг.
На колелата е с мощност някъде около 170 коня, защото съм виждал Дино графики на мои познати и има около 25% загуби заради куатрото и автоматика.
Летящи стартове :
- Audi А4 (B5) седан, ръчка, 1.8ТQ, Фабрично 180 коня + чип + преден интеркулер. Някъде около 215 коня. Три летящи старта от 40-160км/ч = вървиме абсолютно равно.
- Ауди А4 (B6) седан, ръчка, 1.8ТQ. Фабрично 163 коня, след чип 190к,с. Два летящи старта 60-160км/ч = бия го с една кола и половина.
- Ауди А6 (C5) седан, ръчка, 1.8Т на предно. Фабрично 150 коня, агресивен чип на 200 коня. Много летящи старове на магистралата от 80км/ч до 220км/ч. Абсолютно равно вървиме като над 200км/ч леко го повеждам.
- Фиат Пунто 1.4GT + чип 160 коня. Един летящ от 60км/ч до 170км/ч. Взех му една кола разлика над 120км/ч.
- БМВ 330i Coupe, последното. 272 коня. Летящ от 30км/ч до към 140км/ч. Бие ме с кола и малко, която ми взима над 100км/ч.
Драг стартове :
- Ауди А8 4.2Q V8, първата версия, автоматик, 300к.с. 4 старта на писта Междене = бия го с 2 автомобила разлика. Направихме и един летящ от 30км/ч на който ми взе половин кола до края.
- Ауди А4 (B5) комби, ръчка, 1.8ТQ с чип от "келеша". Някъде към 195 коня. Три старта на писта Междене = три пъти го бих с две,три коли разлика.
- Ауди А6 (C5) Allroad 2.7 Bi turbo, quattro, автоматик. Сток. 250 коня. Два старта на писта Междене = правя му 4-5 коли разлика.
- Seat Ibiza 1.9TDI, ръчка. 110 коня фабрично + чип + фронтален кулер + голямо турбо + по-големи дюзи. Около160 коня. Един старт на писта Междене = бих го с една кола, която му взимам на старта.
- Audi A6 3.0TDI Quattro, като моето, но с чип Ottinger. 262 коня, 560Нм. Два старта един до 120км/ч, и един до 160км/ч. До 120км/ч ме бие с една кола и малко, а до 160км/ч с три.
Ето няколко клипчета:
Една от дръпките ми с А8 4.2
Видео 1
Тук първата дръпка в клипчето е между мен, тунингованата Ибиза и А8-цата 4.2 300 коня. След това имам още една дръпка на 5:40мин. от клипа, заедно с две чипосани А4-ки 1.8Т и А6 Allroad 2.7 Bi turbo.
Видео 2
Това е едно мое ускорение, но забравих да мина в режим спорт, където има малко по-бърз старт.
Видео 3
Това също е готино клипче. Quattro Challenge Vitosha. Катерихме се по Витоша по нощите, като за малко не изпуснах един завой. То се вижда как побихме леко в преспата. Иначе скоростта е между 70 и 110км/ч.
Видео 4
Дръпките ги правя само на писти. Единствено една съм правил на магистралата, като повече няма да го повторя.
С тази кола толкова.
Вие сте!
Последната промяна е направена от verter на Пон Юли 26 2010, 23:48; мнението е било променяно общо 1 път
verter- професионалист
- Брой мнения : 98
Join date : 19.11.2009
Age : 48
Местожителство : София, Карлово
Re: ДРАГ подвизи
Ами и аз да напиша няколко реда, колата ми е Porsche 944 S2 3.0L, 211 к.с. 280Nm /4100об.мин. Колата тежи 1235кг., бих казал тежичка като се има в предвид че само двигателя е около 200кг. Тежестта на колта е разпределена по равно между предна и задна ос. Скоростите с диференциала са разположени отзад. Диференциала е с блокировка.
Драг стартове:
1. Porsche 928 S4 5.0 340 к.с. - първия старт за мен - тръгнах перфектно на старта, но на втория си го върна и паднах
2. БМВ 320 турбо - правен тунинг като по думи колата е приблизително 200к.с. 2-3 старта всичките в полза за мен
3. Хонда Сивик - едно синя хонда която беше наказател на Калояново, но се преборих с нея. Колата беше страшно олекотена с някакви подобрения и с електронни настройки, които шофьора променяше от вътре преди стартове.
4. БМВ 328 сток 193к.с. - на Живко - победа за мен.
5. БМВ 328 турбо много добър тунинг на Меднеесмоторспорт, няколко старта първия го взех но може би много зависи и от задкормилното устройство
6. Последно от тази неделя с Волво V 40 турбо тунинг с приблизителни 300к.с. 3 или 4 старта като нямах загуба (волвото имаше малки проблемчета )
От летящи стартове:
Ако тук се смята по време на пътуване по пътищата имам доста такива победи но не съм сигурен дали другия с който караме знае че се гоним Последно беше на прибиране от Пловдив една гонка с Ево 10, като скоростта стигна до 250км/ч, а при мен имаше мощност за ляв мигач
За сега се сетих само толкова пускам линк към едно клипче от Калояново на което се виждат няколко старта с Порше 928, БМВ 320 Турбо и БМВ 328 . Видео
Скоро ще пусна и още видео само да ги кача някъде.
Ето и едно видео на което са събрани клипчета от няколко състезания - (Съжалявам за качеството) :
Драг стартове:
1. Porsche 928 S4 5.0 340 к.с. - първия старт за мен - тръгнах перфектно на старта, но на втория си го върна и паднах
2. БМВ 320 турбо - правен тунинг като по думи колата е приблизително 200к.с. 2-3 старта всичките в полза за мен
3. Хонда Сивик - едно синя хонда която беше наказател на Калояново, но се преборих с нея. Колата беше страшно олекотена с някакви подобрения и с електронни настройки, които шофьора променяше от вътре преди стартове.
4. БМВ 328 сток 193к.с. - на Живко - победа за мен.
5. БМВ 328 турбо много добър тунинг на Меднеесмоторспорт, няколко старта първия го взех но може би много зависи и от задкормилното устройство
6. Последно от тази неделя с Волво V 40 турбо тунинг с приблизителни 300к.с. 3 или 4 старта като нямах загуба (волвото имаше малки проблемчета )
От летящи стартове:
Ако тук се смята по време на пътуване по пътищата имам доста такива победи но не съм сигурен дали другия с който караме знае че се гоним Последно беше на прибиране от Пловдив една гонка с Ево 10, като скоростта стигна до 250км/ч, а при мен имаше мощност за ляв мигач
За сега се сетих само толкова пускам линк към едно клипче от Калояново на което се виждат няколко старта с Порше 928, БМВ 320 Турбо и БМВ 328 . Видео
Скоро ще пусна и още видео само да ги кача някъде.
Ето и едно видео на което са събрани клипчета от няколко състезания - (Съжалявам за качеството) :
Re: ДРАГ подвизи
Бързо е Поршето
Къде е тази хубава права от последния клип?
Волвото и БМВ-то също са интересни коли!
Къде е тази хубава права от последния клип?
Волвото и БМВ-то също са интересни коли!
verter- професионалист
- Брой мнения : 98
Join date : 19.11.2009
Age : 48
Местожителство : София, Карлово
Re: ДРАГ подвизи
волвото нетрябваше ли да понавървява повече
koklev- Рейсър
- Брой мнения : 438
Join date : 14.10.2009
Age : 37
Местожителство : Сопот
Re: ДРАГ подвизи
Аз да направя едно пояснение. Тук на клипа БМВ-то е още със стария компютър и мощността е около 250 к.с. с налягане около 0.3 - 0.4! След това последва Ъпгред-а!
h_botev- Рейсър
- Брой мнения : 228
Join date : 19.01.2010
Age : 48
Местожителство : Карлово
Re: ДРАГ подвизи
koklev написа:волвото нетрябваше ли да понавървява повече
Ами незнам дали гледаш внимателно клипчетата. Няма да повярвате, но аз за пръв път си виждам колата така добре на клипче и се изкефих Забележи как като зацепят гумите на 3-та и все едно някой превърта видеото на бърз кадър Виж внимателно последната гонка и ще ти стане ясно. Проблема ми е, че на първа и на втора нямам никакво сцепление даже и със сликовете. Драга не е само конски сили за съжаление
madcowtuning- Брой мнения : 11
Join date : 02.07.2010
Местожителство : Kaznalak
Re: ДРАГ подвизи
Да наистина има и други фактори в драга. Ето защо разделят класовете в драга и на автомобили с предно предаване
Re: ДРАГ подвизи
Межсдо другото, това Порше ми се струва че върви доста повече от това което би трябвало да е ?! Фабрично е 211к.с., но се опъва на доста коли! Трябва да го замеря някой ден на диното да видя да не би да е чипосна нещо или да е мапван?!
Re: ДРАГ подвизи
val_mcrae написа:Да наистина има и други фактори в драга. Ето защо разделят класовете в драга и на автомобили с предно предаване
Ами в същност най-бързата стрийт кола в света е Митсубиши Еклипс 7 секунди на 400 метра и е с предно предаване.
Т.е проблема е в настройките, окачването и липсата на шпер. Но както и да е де да не изместваме темата
madcowtuning- Брой мнения : 11
Join date : 02.07.2010
Местожителство : Kaznalak
Re: ДРАГ подвизи
Валка,по принцип тези коне с които дават колите по книга не са ли мерени на мотора,защото поне доколкото сум чел из други форуми пък сум виждал и таблици където изчисляват загубите на мощност от двигателя до гумите и излиза около 10-12%,сори че се отклонявам от темата ама ми е интересно а надявам се и други са се питали за това
Ivan Filipov- Рейсър
- Брой мнения : 415
Join date : 28.01.2010
Age : 38
Местожителство : karlovo
Re: ДРАГ подвизи
Ivan Filipov написа:Валка,по принцип тези коне с които дават колите по книга не са ли мерени на мотора,защото поне доколкото сум чел из други форуми пък сум виждал и таблици където изчисляват загубите на мощност от двигателя до гумите и излиза около 10-12%,сори че се отклонявам от темата ама ми е интересно а надявам се и други са се питали за това
По книга винаги са коне на мотора. Конете на гумите са по малко с 12-15%. Просто бъркаш посоката на уравнението
madcowtuning- Брой мнения : 11
Join date : 02.07.2010
Местожителство : Kaznalak
Re: ДРАГ подвизи
Еми аз точно това имах впредвит че че на гумите конете са с 12-15%по-малко и точно това имах впредвит като казах че съм гледал таблици където се изчисляват конете губещи се от двигателя до колелетата
Ivan Filipov- Рейсър
- Брой мнения : 415
Join date : 28.01.2010
Age : 38
Местожителство : karlovo
Re: ДРАГ подвизи
madcowtuning забелязах, че волвото е доста мощно затова и използвах думата "понавървява" . Идеята ми е, че няма смисъл от много "коне", ако немогат да се "впрегнат"
koklev- Рейсър
- Брой мнения : 438
Join date : 14.10.2009
Age : 37
Местожителство : Сопот
Re: ДРАГ подвизи
Да наистина волвото си върви но проблема на предно предаване много коне е старта а ако не е таина колко коня е колата,замервана ли е на дино
Ivan Filipov- Рейсър
- Брой мнения : 415
Join date : 28.01.2010
Age : 38
Местожителство : karlovo
Re: ДРАГ подвизи
Ivan Filipov написа:Да наистина волвото си върви но проблема на предно предаване много коне е старта а ако не е таина колко коня е колата,замервана ли е на дино
Не. Замервана е по улиците От летящ старт бия БМВ М3 Кабрио 343 к.с. БМВ 335 битурбо 306 коня. На магистралата вървя наравно с Ауди S5 354 к.с. Така че по груби сметки е над 300 коня. Но това беше на 1.3 бара. Сега съм на 1.5 и иска сериозни настройки и железа за да има добър старт. Не е невъзможно, но изисква пари
madcowtuning- Брой мнения : 11
Join date : 02.07.2010
Местожителство : Kaznalak
Re: ДРАГ подвизи
Ivan Filipov написа:Да наистина волвото си върви но проблема на предно предаване много коне е старта а ако не е таина колко коня е колата,замервана ли е на дино
Респект за Волвото! Просто колегата не трябва да се пуска от място с него, няма смисъл да си тормози колата. Виж от летящ ще отупа доста коли. Аз съм се возил в едно ауди А4 на предно дето е някъде 230-240 коня на вала и около 190-200 на колелата. Върви доста сериозно, но и той има проблем със стартовете и тормози гуми и съединител.
verter- професионалист
- Брой мнения : 98
Join date : 19.11.2009
Age : 48
Местожителство : София, Карлово
Re: ДРАГ подвизи
Така е стартовете са проблем,аз с моита вектра която е 250 кс на колелата преди да тръгна на мисия се убедих че почти няма старт и гумите и съединителя се виждат в чудо но предполагам с малко тренировки и старта ще и доиде
Ivan Filipov- Рейсър
- Брой мнения : 415
Join date : 28.01.2010
Age : 38
Местожителство : karlovo
Re: ДРАГ подвизи
[quote="madcowtuning"]
Само с тренировки трудно ще стане. Иска си окачване, блокаж на дифа, гуми и настройки на турбината. ние съвсем изместихме темата но ето едно волво като моето, което е над 400 коня и тръгва без проблем просто, защото всички тези неща са направени (опела е на задно). https://www.youtube.com/watch?v=HkoGvf_6ioA
Ivan Filipov написа:Така е стартовете са проблем,аз с моита вектра която е 250 кс на колелата преди да тръгна на мисия се убедих че почти няма старт и гумите и съединителя се виждат в чудо но предполагам с малко тренировки и старта ще и доиде
Само с тренировки трудно ще стане. Иска си окачване, блокаж на дифа, гуми и настройки на турбината. ние съвсем изместихме темата но ето едно волво като моето, което е над 400 коня и тръгва без проблем просто, защото всички тези неща са направени (опела е на задно). https://www.youtube.com/watch?v=HkoGvf_6ioA
madcowtuning- Брой мнения : 11
Join date : 02.07.2010
Местожителство : Kaznalak
Re: ДРАГ подвизи
от летящ старт по може да станат гонките
Gangsta- Рейсър
- Брой мнения : 120
Join date : 24.05.2010
Age : 38
Местожителство : kazanlak
Re: ДРАГ подвизи
Там вече са друг тип гонки! Не са така наречения DRAG на 1/4 миляGangsta написа:от летящ старт по може да станат гонките
Re: ДРАГ подвизи
Еми затова когато примерно дадена кола няма добър старт както в нашият случаи се пускат на 1 км и тогава вече си показва колко вървят колите,защото на 400м като и изтървеш старта и се вижда на клипчетата какво се получава.
Ivan Filipov- Рейсър
- Брой мнения : 415
Join date : 28.01.2010
Age : 38
Местожителство : karlovo
Similar topics
» Драг сбирка
» Органиизране на драг дей !
» И все пак да направим драг ден?!
» Драг състезание с благотворителна цел
» Драг Сливен 7 -8. 07.2012
» Органиизране на драг дей !
» И все пак да направим драг ден?!
» Драг състезание с благотворителна цел
» Драг Сливен 7 -8. 07.2012
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите