Първи снимки на 2011 Audi RS5
Auto club Karlovo :: Общ :: Новини
Страница 1 от 1
Първи снимки на 2011 Audi RS5
Според информацията, която публикуват чуждестранните медии, изглежда, че немска агенция по случайност е публикувала официалната брошура на новото Audi RS5, доста преди официалната му премиера в Швейцария през март.
Високорезолюционните снимки от брошурата показват, че RS5 Coupe има свой уникален бодикит с който лесно ще се различава от по-малкия си близнак S5.
Загледайте се по-отблизо и ще видите, че арките са леко разширени, което припомня оригиналното Quattro Coupe. Освен това новата броня е с по-големи отвори от всяка страна, решетката е в стил „пчелна пита”, без хоризонтални лайсни. Отзад, впечатление прави интегрираният в задната броня дифузьор, който съдържа и двата големи овални ауспуха.
Обновените LED стопове, специфични алуминиеви джанти и спойлера на багажника завършват екстериорните подобрения.
Интериорните фотоси, обаче не показват да има сериозни промени спрямо S5 Coupe.
Най-интересното предстои, тъй като от брошурата не става ясно какво „оръжие” се крие под капака. Вярва се, че конкурента на BMW M3 ще бъде задвижван от V8 и е немалко вероятно да бъде с турбо. Най-спекулирани са 4.2-литров V8 и 5.0-литров V10. Вървейки по тази логика, очакваната мощност е между 450 к.с. и 550 к.с. Разсъжденията накланят предположенията в тези граници, тъй като по този начин RS5 e по-мощен от RS4 (420 к.с.), но остава “по-слаб” (ако изобщо автомобил в такава категория може да се нарече така) от RS6 (580 к.с.).
Официално: Audi RS5 Coupe. Под капака е 4.2-литров V8.
След изтеклата брошура през уикенда, благодарение на която успяхме да видим Audi RS5 предварително, немците разбраха, че няма смисъл да крият повече конкурента на BMW M3. Именно за това те оповестиха официална информация за премум купето още преди официалната му публична премиера в Швейцария.
Разработен от Audi Quattro GmbH дивизията, RS5 Coupe използва обновена версия на собствения 4.2-литров атмосферен V8, който ни е познат от RS4 и R8.
В RS5, V8 двигателят е по-мощен от тези на своите събратя, като мощността му е увеличена до 450 к.с. при 8250 оборота в минута и развива максимален въртящ момент от 430 Нм между 4000 и 6000 об/мин. Всичко това се пренасочва към 4-те колела, през стандартна 7-степенна S-tronic автоматична трансмисия и централен диференциал.
С тази конфигурация, 4.2 FSI ускорява купето от място до 100 км/ч за 4.6 секунди и до електронно ограничената скорост от 250 км/ч. При запитване Audi могат да сменят ограничителя с „по-свободен”, като той позволява 280 км/ч.
Не, че клиентите на спортния седан се интерсуват от разходните норми, но Audi споделят, че купето има среден разход на гориво от 10.8 л/100 км.
В RS5 за пръв път се използва следващата генерация на Quattro задвижването, което разполага с централен самозаключващ се диференциал и електронна „torque vectoring” система за насочване на въртящия момент.
При нормални обстоятелства, обновената Quattro система разпределя мощността в съотношение 40:60, но ако е необходимо параметрите могат да се променят до 70% отпред и до 85% пренасочване на мощността към задния мост.
Теглото на RS5 e 1725 кг, като купето е снабдено и с ревизирано окачване, което снижава колата по-ниско до пътя с 20 мм, спрямо обикновеното А5. За очевидно по-добрата стойка се „грижат” и 19-инчови джанти, като опционално могат да бъдат поръчани и 20-инчови.
Заедно с тези промени, RS5 е оборудван и с по-сериозна спирачна система с вентилирани дискове (опционално могат да се поръчат и 380 милиметрови карбон-керамични дискове) и ESP, което е с интегриран спортен режим или може да бъде изключен напълно.
За да се различава от S5 Coupe (4.2-литра V8, 354 к.с.), Audi използват специални екстериорни елементи, за които споменахме в предишната статия. Интересно да се знае е, че RS5 е оборудван със скрит спойлер в багажника, който автоматично се разгръща при скорост над 120 км/ч и се прибира обратно, след като скоростта падне до 80 км/ч.
Интериорните подобрения над A5 Coupe са спортни седалки, спортен волан с перфорирана кожа, червени стрелки на уредите и други декорации.
Audi RS5 ще стартира продажби в Европа през пролетта, като базовата цена ще бъде 77700€.
Разработен от Audi Quattro GmbH дивизията, RS5 Coupe използва обновена версия на собствения 4.2-литров атмосферен V8, който ни е познат от RS4 и R8.
В RS5, V8 двигателят е по-мощен от тези на своите събратя, като мощността му е увеличена до 450 к.с. при 8250 оборота в минута и развива максимален въртящ момент от 430 Нм между 4000 и 6000 об/мин. Всичко това се пренасочва към 4-те колела, през стандартна 7-степенна S-tronic автоматична трансмисия и централен диференциал.
С тази конфигурация, 4.2 FSI ускорява купето от място до 100 км/ч за 4.6 секунди и до електронно ограничената скорост от 250 км/ч. При запитване Audi могат да сменят ограничителя с „по-свободен”, като той позволява 280 км/ч.
Не, че клиентите на спортния седан се интерсуват от разходните норми, но Audi споделят, че купето има среден разход на гориво от 10.8 л/100 км.
В RS5 за пръв път се използва следващата генерация на Quattro задвижването, което разполага с централен самозаключващ се диференциал и електронна „torque vectoring” система за насочване на въртящия момент.
При нормални обстоятелства, обновената Quattro система разпределя мощността в съотношение 40:60, но ако е необходимо параметрите могат да се променят до 70% отпред и до 85% пренасочване на мощността към задния мост.
Теглото на RS5 e 1725 кг, като купето е снабдено и с ревизирано окачване, което снижава колата по-ниско до пътя с 20 мм, спрямо обикновеното А5. За очевидно по-добрата стойка се „грижат” и 19-инчови джанти, като опционално могат да бъдат поръчани и 20-инчови.
Заедно с тези промени, RS5 е оборудван и с по-сериозна спирачна система с вентилирани дискове (опционално могат да се поръчат и 380 милиметрови карбон-керамични дискове) и ESP, което е с интегриран спортен режим или може да бъде изключен напълно.
За да се различава от S5 Coupe (4.2-литра V8, 354 к.с.), Audi използват специални екстериорни елементи, за които споменахме в предишната статия. Интересно да се знае е, че RS5 е оборудван със скрит спойлер в багажника, който автоматично се разгръща при скорост над 120 км/ч и се прибира обратно, след като скоростта падне до 80 км/ч.
Интериорните подобрения над A5 Coupe са спортни седалки, спортен волан с перфорирана кожа, червени стрелки на уредите и други декорации.
Audi RS5 ще стартира продажби в Европа през пролетта, като базовата цена ще бъде 77700€.
Similar topics
» Първи снимки на Mercedes F800 Style.
» Официални детайли и снимки на Audi A1 -ВИДЕО
» Без BMW, Audi и VW на автосалон София 2011
» ЧАТ ЗА РЕДОВНИТЕ СБИРКИ В ЧЕТВЪРТЪК
» Audi A8 L идва с W12
» Официални детайли и снимки на Audi A1 -ВИДЕО
» Без BMW, Audi и VW на автосалон София 2011
» ЧАТ ЗА РЕДОВНИТЕ СБИРКИ В ЧЕТВЪРТЪК
» Audi A8 L идва с W12
Auto club Karlovo :: Общ :: Новини
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите