Subaru WRX STI TRAX
Auto club Karlovo :: Общ :: Новини
Страница 1 от 1
Subaru WRX STI TRAX
статията е малко стара но...
ще представи уникална снежна версия на WRX STI в Лас Вегас
тази седмица, където стартира SEMA. В основата на всичко, естествено,
стои Кен Блок.
Subaru WRX STI TRAX е базиран на рали версията
WRX STI от 2009 г., но вместо гуми за сняг използва системата за
придвижване Mattracks. Подобно решение е абсурдно за класическите
снежни отсечки, най-малко заради твърде високия център на тежеста, но
явно Блок има намерение да въведе термина „фрирайд“ и в рали спорта.
Препаратор
на нестандартната машина е Vermont SportsCar. Отстранени са всички
излишни компоненти от интериора на заводския автомобил, добавени са
хомологиран ролбар, карбонови седалки и панели на вратите, както и
задължителната противопожарна система.
По-силовия тракт също има
съществени промени. Новият контролен блок MOTEC M800 позволява на
2,5-литровия боксер с принудително пълнене да генерира приблизително
400 к. с. максимална мощност и 542 Нм въртящ момент. Скоростната кутия
е петстепенна тип „догбокс“, амортисьорите са на EXE-TC - спецификация
за група N, а системата за двойно предаване използва контролируемия
централен диференциал на Subaru (DCCD).
В комплекта, направен по
поръчка на Кен Блок, влизат още багажник за сноуборд на Yakima, два
сноуборда DC XFB и забележете шейна от стъклопласт за четирима със
стоманени ски, окачване с торсионна греда, отопляеми седалки на Recaro,
водоустойчива аудиосистема на Alpine и акустични тела на Kicker.
Блок
кара за Subaru Rally Team в Щатите, но е по-популярен с изпълненията си
извън скоростните отсечки – като уникален майстор на джимхана и
съосновател на компанията за спортни обувки DC Shoes.
видео
ще представи уникална снежна версия на WRX STI в Лас Вегас
тази седмица, където стартира SEMA. В основата на всичко, естествено,
стои Кен Блок.
Subaru WRX STI TRAX е базиран на рали версията
WRX STI от 2009 г., но вместо гуми за сняг използва системата за
придвижване Mattracks. Подобно решение е абсурдно за класическите
снежни отсечки, най-малко заради твърде високия център на тежеста, но
явно Блок има намерение да въведе термина „фрирайд“ и в рали спорта.
Препаратор
на нестандартната машина е Vermont SportsCar. Отстранени са всички
излишни компоненти от интериора на заводския автомобил, добавени са
хомологиран ролбар, карбонови седалки и панели на вратите, както и
задължителната противопожарна система.
По-силовия тракт също има
съществени промени. Новият контролен блок MOTEC M800 позволява на
2,5-литровия боксер с принудително пълнене да генерира приблизително
400 к. с. максимална мощност и 542 Нм въртящ момент. Скоростната кутия
е петстепенна тип „догбокс“, амортисьорите са на EXE-TC - спецификация
за група N, а системата за двойно предаване използва контролируемия
централен диференциал на Subaru (DCCD).
В комплекта, направен по
поръчка на Кен Блок, влизат още багажник за сноуборд на Yakima, два
сноуборда DC XFB и забележете шейна от стъклопласт за четирима със
стоманени ски, окачване с торсионна греда, отопляеми седалки на Recaro,
водоустойчива аудиосистема на Alpine и акустични тела на Kicker.
Блок
кара за Subaru Rally Team в Щатите, но е по-популярен с изпълненията си
извън скоростните отсечки – като уникален майстор на джимхана и
съосновател на компанията за спортни обувки DC Shoes.
видео
Христо_Сираков- Модератор
- Брой мнения : 888
Join date : 05.10.2009
Age : 41
Местожителство : сопот
Similar topics
» Линкове към интересни клипове
» Новото купе на Subaru ще се казва STi
» Subaru ще пусне 400 екземплара Impreza STI R205
» Subaru направи карбонова версия на Impreza WRX STI
» Subaru Impreza WRX STI показа най-доброто време в Нюрбургринг за цялата история на марката. Видео
» Новото купе на Subaru ще се казва STi
» Subaru ще пусне 400 екземплара Impreza STI R205
» Subaru направи карбонова версия на Impreza WRX STI
» Subaru Impreza WRX STI показа най-доброто време в Нюрбургринг за цялата история на марката. Видео
Auto club Karlovo :: Общ :: Новини
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите