Auto club Karlovo
ЗА ДА ВИЖДАТЕ ПЪЛНАТА ВЕРСИЯ НА ТОЗИ ФОРУМ ВИ Е НУЖНА РЕГИСТРАЦИЯ

Join the forum, it's quick and easy

Auto club Karlovo
ЗА ДА ВИЖДАТЕ ПЪЛНАТА ВЕРСИЯ НА ТОЗИ ФОРУМ ВИ Е НУЖНА РЕГИСТРАЦИЯ
Auto club Karlovo
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Alfa Romeo Kamal

Go down

Alfa Romeo Kamal Empty Alfa Romeo Kamal

Писане by val_mcrae Съб Мар 12 2011, 17:11

Alfa Romeo Kamal Thumb_alfa-romeo-kamal_0Alfa Romeo Kamal Thumb_alfa-romeo-kamal_1
Alfa Romeo Kamal Thumb_alfa-romeo-kamal_2Alfa Romeo Kamal Thumb_alfa-romeo-kamal_3
Alfa Romeo Kamal Thumb_alfa-romeo-kamal_4Alfa Romeo Kamal Thumb_alfa-romeo-kamal_5

Alfa Romeo Kamal Thumb_alfa-romeo-kamal_6 ПО-ДОБРЕ КЪСНО

Прототипът на този автомобил бе показан преди повече от шест години. Mazal трябваше да се произвежда отдавна, но от 2003-а насам във FIAT Group настъпиха доста промени. Преждевременно разтрогнатият брак с GM и предстоящата женитба с Chrysler доведоха да промени в продуктовата стратегия на няколко пъти. Междувременно възникнаха въпросителни не само покрай първия SUV на Alfa Romeo - съмнения има около бъдещето на самата легендарна марка.

Продажбите спаднаха практически двойно от 203 000 коли през 2000-ра на 103 000 през миналата година и неотдавна босът на FIAT Серджо Маркионе заговори за “преоценка на компанията”. Единият вариант предвижда замразяване на развойната дейност и производство на новите попълнения в гамата MiTo и Giulietta паралелно със 159, Brera, Spider и GT.

Алтернативен план предвижда интегриране на бъдещите продукти на Alfa с платформите на Chrysler. Самият Маркионе твърди, че окончателната съдба на марката ще бъде решена през февруари или март идната година, като намеква за евентуално сливане с Dodge.

Каквото и да бъде решението обаче, проектът Mazal явно върви към заключителния си стадий. Анонимен служител в Развойния и дизайнерски център на FIAT пусна в интернет снимки на прототип, който изглежда напълно готов за серийно производство. От показания на автосалона в Женева ‘03 концепт го отличават дребни детайли като задния капак, стоповете и фаровете, които явно са взети от Grande Punto. За технически подробности е прекалено рано да се говори, но появата на фотосите съвпада подозрително с оповестените планове на Alfa Romeo да разработи първия си V-образен осмак от 32 години насам. Последният модел на компанията с такава моторизация бе Montreal от 1977-а. В момента във Ливорно разчитат на 4.2-литровия V8 на Maserati за размазващата 8C Competizione. Слуховете твърдят, че бъдещият собствен осемцилиндров мотор ще бъде с обем около 3.0 литра, ще се предлага във варианти с атмосферно и принудително пълнене и ще използва системата FIAT MultiAir.
val_mcrae
val_mcrae
Admin
Admin

Брой мнения : 2309
Join date : 02.10.2009
Age : 45
Местожителство : Карлово

http://sites.google.com/site/autoclubkarlovo/

Върнете се в началото Go down

Върнете се в началото

- Similar topics

 
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите