Auto club Karlovo
ЗА ДА ВИЖДАТЕ ПЪЛНАТА ВЕРСИЯ НА ТОЗИ ФОРУМ ВИ Е НУЖНА РЕГИСТРАЦИЯ

Join the forum, it's quick and easy

Auto club Karlovo
ЗА ДА ВИЖДАТЕ ПЪЛНАТА ВЕРСИЯ НА ТОЗИ ФОРУМ ВИ Е НУЖНА РЕГИСТРАЦИЯ
Auto club Karlovo
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Audi разработва ново quattro, S8 и RS6

Go down

Audi разработва ново quattro, S8 и RS6 Empty Audi разработва ново quattro, S8 и RS6

Писане by val_mcrae Пон Мар 28 2011, 19:54

Audi разработва ново quattro, S8 и RS6 Thumb_audi-razrabotva-novo-quattro-s8-i-rs6_0
Audi разработва ново quattro, S8 и RS6 Thumb_audi-razrabotva-novo-quattro-s8-i-rs6_1


В последно време автомобилната компания от Инголщат обръща много сериозно внимание на своите най-наточени модификации, носещи обозначението S. И докато до този момент ставаше въпрос за по-малките модели, то сега от Audi са се фокусирали върху флагмана А8.

Именно на базата на А8 се очаква да бъде направено и новото S8. Премиерата му е насрочена още за тази година, а прогнозите са, че в продажба S8 ще постъпи през 2012-а.

Сегашният топ агрегат ще отстъпи мястото на доста по-модерен V-образен осмак с мощност от 520 к.с. Ако това стане факт, то за съжаление на феновете на Audi, S-осмицата няма да е най-мощната в луксозния клас. Mercedes-Benz S-Klasse AMG разполага с мощност от 544 к.с., като има дори и по-мощна версия с 571 к.с.

От Audi явно не страдат от излишни комплекси и са решили, че и 520 к.с. са им достатъчни. За тези обаче, на които тази мощност им се струва малко, инголщатци подготвят и още една изненада. Очаква се през следващата година компанията да представи модернизирана версия на RS6.

Очакванията са именно по-малкият модел на фирмата да получи уникалния V-образен осмак с два турбокомпресора и умопомрачителна мощност от 600 к.с. Ако се питате за какво са им на Audi толкова много коне, то отговорът е ясен. На компанията й трябва силен конкурент на BMW M5, чиято премиера се очаква още следващия месец.

Освен тези новости Audi разработва и свръхиновационна система за перманентно предаване на въртящия момент към четирите колела (снимка 3). Тя се нарича e-tron quattro и за прецизното й действие инженерите са интегрирали и два електромотора. Те са монтирани на предната и задна ос и развиват мощност от 33 и 60 киловата съответно.

Електрическите двигатели се захранват от йон-литиеви батерии, разположени в трансмисионния тунел, а освен тях тягата се допълва и от бензинов четирицилиндров мотор с мощност 211 к.с. Този агрегат работи съвместно с роботизирана скоростна кутия с два съединителя.

Така сумарната мощност става 320 к.с., а според инженерите от Audi средният разход на автомобил A5 с e-tron quattro е 2.7 литра на 100 километра пробег. Специалистите обаче са на мнение, че серийната версия ще харчи около 6 литра на 100 километра.

Само на ток А5 e-tron quattro може да измине разстояние от 40 километра. Прототипът има и система за рекуперация на кинетичната енергия при спиране, а така също и познатия вече активен заден диференциал, повишаващ сцеплението на външното колело в завой.

Очаква се новата quattro система да бъде налична в серийните модели на Audi през 2014 година.

val_mcrae
val_mcrae
Admin
Admin

Брой мнения : 2309
Join date : 02.10.2009
Age : 45
Местожителство : Карлово

http://sites.google.com/site/autoclubkarlovo/

Върнете се в началото Go down

Върнете се в началото

- Similar topics

 
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите